25.1.17

Магазин майбутнього



Йде чоловік по вулиці, дивиться новий магазин. Та й думає зайти подивитись. Заходить, його відразу ж зустрічає усміхнений продавець: 
- Добрий день! Ми дуже Вам раді, що б Ви хотіли придбати? 
- Та, рукавички потрібні.
- Пройдіть, будь ласка, в той відділ. 
Чоловік підходить: 
- Добрий день, мені потрібні рукавички. 
Йому у відповідь: 
- Вам які: літні чи зимові? 
- Зимові. 
- Тоді пройдіть в он той відділ. 
Пішов, запитує в черговому відділі: 
- Добрий день, мені потрібні рукавички. 
- Вам шкіряні чи ні. 
- Шкіряні. 
- Тоді Вам в он той відділ. 
Пішов... 
- Доброго дня! Мені потрібні зимові шкіряні рукавички. 
Продавець: 
- Вам з натуральним хутром чи ні? 
- З натуральним, звичайно. 
- Вам треба у відділ навпроти. 
Чоловік злиться, але мовчки йде. У новому відділі з підвищеним голосом каже: 
- Мені потрібні рукавички ЗИМОВІ ШКІРЯНІ з натуральним хутром. 
- Вам з застібкою чи без? 
- З застібкою 
- Витягніть руку, розсуньте пальчики. 
- Будь ласка. 
- Вам треба в сусідній відділ. 
- Та йолки-палки, що це таке, Ви що з мене знущаєтесь? Дайте мені рукавички і я піду. 
- Не хвилюйтеся, ми просто хочемо продати Вам саме те що Ви хочете, щоб Ви отримали максимум задоволення від покупки. Ви рукавички підбираєте під це пальто? 
- Так! 
Йде далі по відділам. Підходить до наступного 
продавцеві і чуть не кричить: 
- Мені потрібні зимові шкіряні з натуральним хутром 
і застібкою на ці руки до цього пальто рукавички! 
- Вам застібка потрібна на кнопочки чи блискавку? 
Чоловік на грані істерики: 
- На кнопочки. 
- Вам треба он до того продавця. 
В цей момент відкриваються вхідні двері, в магазин заходить чоловік, який тримає на витягнутих руках вирваний з коренем унітаз, по краях якого залишилася ще плитка. Підходить до прилавка і кричить: 
- Ось такий у мене унітаз, ось така плитка, дупу я вам вчора показував, дайте мені, нарешті, туалетний папір!


Немає коментарів:

Дописати коментар